Objednávka e-booku
Jak vypadat dobře před objektivem?
Ano, objednávám si e-book Jak vypadat dobře před objektivem se všemi BONUSY a těším se, že mi pomůže:
- CÍTIT SE PŘED OBJEKTIVEM SEBEVĚDOMĚa víc si focení i natáčení užívat.
- ZJISTIT, JAK SE NALÍČIT PŘED OBJEKTIVa podtrhnout tak svoje jedinečné rysy.
- POCHOPIT, JAKÉ OBLEČENÍ PŘED OBJEKTIV OBLÉKNOUTa díky tomu zaujmout.
- NAUČIT SE, JAK SE DÍVAT NA FOTKY NA WEBU POHLEDEM KLIENTAa skutečně budovat důvěru a vztah s mými klienty.
- INSPIROVAT SE PRAKTICKÝMI TIPY A ZKUŠENOSTMI ÚSPĚŠNÝCHa použít je i ve své strategii budování osobní značky.
Nezapomeňte vyplnit a pečlivě překontrolovat své údaje zadané v objednávce, především mrkněte na emailovou adresu, na kterou po připsání částky na účet e-book i s bonusy chcete zaslat.
Vyplňte pečlivě své údaje do objednávky:
Upozornění pro Slovensko: Pokud chcete fakturu vystavit na firmu a nejste plátce DPH, vzniká Vám vystavením faktury povinnost stát se identifikovanou osobou a musíte mi následně dodat své IČ DPH. Pokud identifikovanou osobou nejste nebo se jí stát nechcete, doporučuji koupit si eBook na fyzickou osobu nepodnikatele.
Po přečtení e-booku budete před objektivem jednoduše profík!
Pokud Vás obsah neosloví, nabízím GARANCI VRÁCENÍ PENĚZ. Stačí mi napsat do čtrnácti dnů od zakoupení a já Vám bez dotazů pošlu peníze zpět.
Míša je opravdovou nositelkou svého poslání. Krásu umí vnést nejen do své ženskosti, ale také do svého webu, fotek i facebookových příspěvků. Nad jejím umem stále žasnu. O to více mě potěšil její nový e-book, ve kterém ženskou polovinu dovednosti doplňuje i tou druhou mužskou polovičkou – zacílením a jasným záměrem. Buďme k sobě totiž upřímné, naše weby jsou tím, co nám vydělává na živobytí. A tak je jasné, že potřebujeme nejen, aby byly oku ladné, ale také naše podnikání podporující. Proto jsem ráda, že jsem se skrze Míšin e-book na chvíli ZASTAVILA, položila si spoustu otázek, prolustrovala weby svých vzorů a dostala na své počiny nový pohled, který mě může v mé práci opravdu posunout dál. Stačí si uvědomit pár věcí, o kterých Míša píše, a web bude daleko lépe komunikovat a vystihovat přání mých zákazníků.